مانگ

به معنی ماه

مانگ

به معنی ماه

گاهی ...!؟

گاهی ...!؟

آدم !هرکاری میکنه نمیتونه احساساتش رو روی کاغذ بیان کنه!

گاهی دلم میخواد .../

ببینم ؟ میشه روی کاغذ فریاد زد ؟

کاش میشد فریاد رو نوشت / تا خالی شه هرچی که داره اذیتت میکنه !

چقدر بی روحه احساساتم؛

چقدر امروز حالم گرفته ست !

چرا؟

شاید از نادیده گرفته شدن بدم میاد!

اما...

چرا ؟ من که نادیده گرفته نشدم !

پس...؟

پس چرا؟!ناراحتم!!

اّه...!چه حس بدیه!!

دوست دارم وجود داشته باشم؛

دوست دارم وجودم رو حس کنم !

پس چرا چیزی حس نمی کنم؟

 

فریاد...

 

فریاد...

 

 چرا باز سنگینم؟!!

خسته ام باید بخوابم /

اما وقتی میخوابم سنگین تر میشم؛

پس چیکار کنم؟

احساس میکنم که چیزی کم دارم...

اما...!چی؟

نمیدونم!!

چشام خسته است /

چرا اینقدر اطرافم تاره؟

بزار چشمام رو ببندم...!

نظرات 7 + ارسال نظر
مصطفی یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام
جالب بود
خودت نوشتی؟

مصطفی سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.purtahanha.mihanblog.com

نه فکر نکنم
فکر کنم یه بار با سینا به سایت شما سر زده باشم برای خیلی وقت پیش میشه گفت ولی چیز خاصی یادم نمیاد که کاری کرده باشم
میتونه جالب باشه
از این به بعد سعی می کنم بیام سر بزنم به وبلاگتون و نظر بدم
شما هم سر بزنید به وبلاگ فرح آباد

چشم حتما

مصطفی چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 ب.ظ

حتما ندیدیت
موفق باشید
چشمت بی بلا

محمد مزده پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ب.ظ http://foulex.blogsky.com

پوچ گرایی نعشه ام می کند ...

C.S.R.M یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ب.ظ

متنت جالب بود مارال جون...
G0o0o0D LuCk

شقایق دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ

چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید رفیق
اونوقت ببین اگه همه چی عوض نشد؟!

پدر بزرگ سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ

دلم می خواد بخوابم...................












فقط همین!

منم همین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد