مانگ

به معنی ماه

مانگ

به معنی ماه

حال ما

 فریادی و دیگر هیچ

چرا که امید آن چنان توانا نیست

که پا بر سر یأس بتواند نهاد.

 

 

بر بستر سبزه ها خفته ایم

با یقین سنگ

بر بستر سبزه ها با عشق پیوند نهاده ایم

و با امیدی بی شکست

از بستر سبزه ها

با عشقی به یقین سنگ برخاسته ایم

 

 

اما یأس آن چنان تواناست

که بستر ها و سنگ ها ،زمزمه ئی بیش نیست.

 

 

فریادی...

و دیگر

هیچ...!

 

گاهی ...!؟

گاهی ...!؟

آدم !هرکاری میکنه نمیتونه احساساتش رو روی کاغذ بیان کنه!

گاهی دلم میخواد .../

ببینم ؟ میشه روی کاغذ فریاد زد ؟

کاش میشد فریاد رو نوشت / تا خالی شه هرچی که داره اذیتت میکنه !

چقدر بی روحه احساساتم؛

چقدر امروز حالم گرفته ست !

چرا؟

شاید از نادیده گرفته شدن بدم میاد!

اما...

چرا ؟ من که نادیده گرفته نشدم !

پس...؟

پس چرا؟!ناراحتم!!

اّه...!چه حس بدیه!!

دوست دارم وجود داشته باشم؛

دوست دارم وجودم رو حس کنم !

پس چرا چیزی حس نمی کنم؟

 

فریاد...

 

فریاد...

 

 چرا باز سنگینم؟!!

خسته ام باید بخوابم /

اما وقتی میخوابم سنگین تر میشم؛

پس چیکار کنم؟

احساس میکنم که چیزی کم دارم...

اما...!چی؟

نمیدونم!!

چشام خسته است /

چرا اینقدر اطرافم تاره؟

بزار چشمام رو ببندم...!