مانگ

به معنی ماه

مانگ

به معنی ماه

تاب تاب عباسی

تاب خوردن زیبا ترین تفریح کودکی٬زیبا ترین تفریحی که هنوز با دیدنش نمی تونم جلوی خودمو بگیرمو میدوم طرفش. 

با شوق...!باشوقی وصف ناپذیر...! 

وقتی سوارش میشی میبردت تا اوج تا رهایی...! 

آزادت میکنه از هر فکری هرچی بیشتر اوج میگیری بیشتر طعم رهایی٬طعم پرواز آزاد پرنده رو میچشی اونوقته که از خودت خجالت میکشی که چرا برای لذت خودت این لذت رو از مرغ عشقات گرفتی...! 

از خودم خجالت میکشم...! 

 

وقتی همراه با یه آهنگ ملایم تاب میخوری اینقدر غرق افکار آزاد میشی که دلکندن از اون عذابت میده...! 

 

(امروز یک روز خشن اما زیبای زمستانی هوا با قطرات ریز بارون نمناک شده!باد غوغا میکنه! 

اما...! 

هیچ کدوم نمی تونه لذت تاب خوردن رو از من بگیره...!مثل کودکی ۵ ساله با ذوقی سرشار از کودکی بیتاب برای رسیدن به پارک لحظه شماری میکردم...! 

بیتاب برای رهایی٬بیتاب برای احساس لذت بخش کودکی...! 

 

تاب تاب عباسی 

خدا منو نندازی ...! 

 

من امروز دباره همچو کودکیم آزادم...! 

رها...! 

باز میفهمم من هنوز بچه ام...!

نظرات 6 + ارسال نظر
مانلی سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ

تاب تاب عباسی
خدا منو نندازی...

EDDY پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ http://eddycool.blogfa.com

سلام
متن قشنگی بود
ولی من هیچ وقت تاب بازی رو اینقدر دوست نداشتم
چون همیشه باید تو یه صف طولانی منتظر میموندم
ولی رها بودن چه حس خوبیه
آزادی.........

مرسی!
اما اینجایی که من میرم همیشه خلوته!
این فیلمای ترسناک رو دیدی که توی شهر سکوت کامله بعد صدای غژ غژ تاب میاد!
اونجاهم شهر مردگانه!وقتی تاب بازی میکنم همین صدا رو میده!غیژ غیژ
ام با در نظر نگرفتن مرده بودنش احساس خوبی به من میده!

مصطفی ـ فرح آبادی چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.farahabad.tk

سلام
اگه میشه شما هم در مورد همایش تبلیغات کنید
درضمن به فرح آبادی های که میشناسین بگین که در این همایش حتما شرکت کنند

چشم!
توی اینترنت که کسی از فرح آباد نمی یاد سر بزنه!زبونی به همه میگم!چشم!

مصطفی ـ فرح آبادی جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.farahabad.tk

چرا خیلی از فرح آبادی ها میان تو سایت و سر میزنن
یه نمونه اش پسر عمو من حسین

پسر عموی شما رو باید بکشونم تو وب!
تازه به زورم متوسل میشم!

مصطفی ـ فرح آبادی جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.farahabad.tk

اون به دلیل مشغله کاری که، نمیتونه زیاد بیاد تو سایت

مشغله کاری؟؟
بگید اینترنت ندارن!
شوهرخاله های من برای من مشغله کاری ندارن!
قراره منم بیاره پیاده روی یعنی من اصرار کردم گفتم بدون شوهر خاله نمی رم!

مصطفی ـ فرح آبادی یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.farahabad.tk

کار خوبی کردی که اصرار کردی که بی یان پیاده روی
درضمن اینترنت دارن
حالا مثل شما پرسرعتشو ندارن

خوب منم اینترنتم سرعتش پایینه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد