مانگ

به معنی ماه

مانگ

به معنی ماه

دلم گرفته...

نظرات 5 + ارسال نظر
مصطفی_فرح آبادی سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ http://bakhshianhaj.ir/

سلام
حالتون خوبه؟
دل همه گرفته ...

سلام
مرسی
حال شما چطوره؟
آدم بعضی مواقع دلش بد میگیره امیدوارم شما اینطوری نشید!

شقایق سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ

اووووخی!نبینم دلت بگیره!چراااااا گوگولی؟!
من که هستم!ببین چقد خجستم واس خودم توام باش!
نتم درست شد دیگه!همش میام.باشه؟!باشه؟!باشه؟!
مطلبم آپ کن.دیگه هم دپ نباش.باشه؟!باشه؟!باشه؟!

اوووخی فدات
فکر کنم ازت پرسیدم کتابارو الان مدرسه میده یا اول سال؟

شقایق پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ب.ظ


کی پرسیدس آخه؟!
نیییدونم.ولی نگران نباش تموم نمیشه

خودم زنگ زدم مدرسه پرسیدم گفت اول سال میدن!

شقایق سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ق.ظ

آررره!
باشه..
حالم گرفتس مارال...
بیخی.به رو خودم نمیارم.هیه

الهی فدات شم زنگ زدی این گوشی ما خرابه شمارت نیفتاده هرچی به ماهرو و هانیه زنگ میزنم نمی گیرن خودتم که خاموشی!
اسم باباتم نمی دونم برم ۱۱۸

شقایق پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ب.ظ

خودم بت میزنگم.
یه بار بت زنگیدم اونم رفته بودی ددر!
مگه تو کنکور نداری دختر؟!ها؟!
هنوز دپم مارال!دندونپزشکی ترازش7200بود ولی تراز من 5500شد
...

اشکال نداره عزیزم
ها کنکور؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد