مانگ

به معنی ماه

مانگ

به معنی ماه

اندوه پرست

 

کاش چون پاییز بودم ... کاش چون پاییز بودم
کاش چون پاییز خاموش و ملال انگیز بودم
برگهای آرزوهایم یکایک زرد میشد
آفتاب دیدگانم سرد میشد
آسمان سینه ام پر درد می شد
ناگهان طوفان اندوهی به جانم چنگ میزد
اشکهایم همچو باران
دامنم را رنگ می زد
وه ... چه زیبا بود اگر پاییز بودم
وحشی و پر شور و رنگ آمیز بودم
شاعری در چشم من می خواند ...شعری آسمانی
در کنار قلب عاشق شعله میزد
در شرار آتش دردی نهانی
نغمه من ...
همچو
آوای نسیم پر شکسته
عطر غم می ریخت بر دلهای خسته
پیش رویم
چهره تلخ زمستانی جوانی
پشت سر
آشوب تابستان عشقی ناگهانی
سینه ام
منزلگه اندوه و درد و بدگمانی
کاش چون پاییز بودم ... کاش چون پاییز بودم
 

نظرات 6 + ارسال نظر
AMIR چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام
شعر قشنگی بود.
اما راستش رو بخوای من اصلاً از معنا و مفهوم این شعر خوشم نمی یاد.
موفق باشی.

همونطور که از عنوان شعر فروغ(اندوه پرست) معلومه!
در شرایطی هست که آدم واقعا آرزو میکنه اینطوری باشه!
از نظراتتون متشکرم!
و خوشحالم که برای جاده دریا هستید!

*♥•*شیرین*♥•* شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ق.ظ http://roOyaei-shirin-blogfa.com

سلام گلم...

امیدوارم همیشه چون ؛مانگ؛ درخشان و تابنده باشی

مرسی.

فائزه شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام مارالی من اومدم اووووووووووووووووف چن وخ بود تو نت نیامده بوده ام به جایش الان ۳ ساعت به تمام دوستان میسرم آآاااااااخه چرا ایطوری میحرفم انگاری دارم با استاد ادب میحرفم
اوووف یه بیت شعر اومده بگم
یه گوی دارم شاه نداره تو خوگشلی تا نداره
بووووس بووووس بووووس لییییس

سلام عزیزم!

مصطفی ـ فرح آبادی یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.farahabad.tk

سلام
قالب جدید مبارک
از بابت پیشنهاد هم ممنون
آخر شعر یه اشتباه تایپی داری ، پاییز رو نوشتی= پایز

ممنون از توجهتون!

محمد رضا جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ب.ظ http://shabname-m.blogfa.com/

زیر این شعرها اسم شاعرش رو هم بنویسید ممکنه یه کسی ندونه که این شعر فروغه

شما زحمتش رو کشیدید دیگه و گفتید!
مگه میشه کسی اشعار فروغو نشناسه!بخصوص افرادی کهه به اینجا سر میزنند!

شقایق یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام مارال!
تمت خیلی خوجله!مطمئنم کار خودته نه...!
ok.بیخی.خیلی وقت بود بتون نسرسده بودم تم جدیدتو دیدم به وجد اومدم.
راسی دوباره من نبودم و شیطونی کردی؟! 1 بار دیگه.فقط 1 بار دیگه از لغات من همچون "هیه" "آورین" استفاده کنی و یا "گل"منو جایی بکشی نه تنها پیگرد قانونی داره بلکه من میدونم و تو که .............
آورین پسریم

چشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد