مانگ

به معنی ماه

مانگ

به معنی ماه

دوچرخه

نظرات 4 + ارسال نظر
EDDY دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ http://eddycool.blogfa.com

سلاممممممم
من که مردم تا بلاگت اومد بالا
هرروز دارم میام اما باز نمیشد بلاگت
بالاخره امروز طلسم شکسته شد
این جدی جدی کار خودته!؟!؟!؟
ایول بابا

vixen شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام تکاور!بالاخره نظرم ثبت شدوب باحالی دارین تبریک!
خب برم دیگه بای بای

ها!
سلام کاکا تکاور ۷ !!!!
خجالت بکش!!!قرار نبود هر جایی لو ندی که تکاوریم؟! بابا من اینجا کلی آبرو دارم.
برو شخصیتت رو بشور!!! که برای مسابقات فردا گند نزنیم.
اوه وای استرس گرفتم.

vixen چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ

سلاااام چطوری آلیس!
امروز تو مد واست نظر گذاشتیم برو حالشو ببر
راسی فردا یادت نره حلقه کمرتو بیاری!هیه بیار3تایی یه کم قرش بدیم
میبینمت بای

بله حال کردی اول شدم اونم با لباس مدرسه فردا برای مسابقات بسکتبال می بینمت

شقایق چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ

مارال خوجله این.دوسش دارم.
باید شعرامو واسم همینطور درست کنی.خب؟
البته وظیفته.هرچی باشه پسری منی
راسی باید از اینم خوجل ترشه.آورین!

خواهش میکنم . تمام سعیمونو میکنیم البته با اینکه میدونیم شعرای شما خودش زیبایی خاصه خودشو داره . مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد