مانگ

به معنی ماه

مانگ

به معنی ماه

مرگ ستاره

وقتی تو شب تاریکی روی شن کنار ساحل رو به آسمون پر ستاره خوابیده باشی وشاهد مرگ و سقوط  ستاره ای که برای خودت انتخاب کردی باشی .

چه احساسی بهت دست میده؟

نظرات 12 + ارسال نظر
پدر بزرگ دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ

اجازه بده یک باره دیگه مطلبت رو بخونم،وایسا
اول احساس ناراحتی،احساس میکنم بغض داره خفم می کنه بعدش فکر می کنم گریه.
الان فکر میکنم سبک تر شدم،اره سبک تر شدم.
حالا دارم به خاطرات خوبی که با ستارم داشتم فکر می کنم،راستی راستی ما باهم اینقدر خوب بودیم؟!چه خاطراتی!
الان باز تو چشمام اشک جمع شد.
یه چند دقیقه ای می خوام به هیچی فکر نکنم،فقط دلم می خواد تا توان دارم خودم رو ببرم زیر شن ها، دیگه نه می خوام کسی رو ببینم ،نه میخوام کسی من رو ببینه،دلم می خواد زمان وایسه،کاشکی من اصلا نبودم،از اون اول.
نه باید باشم،چون اگه نبودم اصلا ستاره ای هم نداشتم نه من ستارم رو دوست دارم،اون خیلی خوبه.
ولی چه فایده اون که سقوط کرده،
نه نه نه...
اون از اول جاش تو اسمون بود
ولی بعدش جاش تغییر کرد


اون اومد تو قلبه من
مگه میشه از تو قلبه من سقوط کنه،بره؟!
نه نه نه...
اون از تو قلبه من نرفته همیشه ابن جاست ،تو قلبم .
پس هیچوقت از تو قلبم نمیره،سقوط نمی کنه.
الان حالم خیلی بهتره،خیلی.
دارم از زیره شنا در میام.

مانلی :
اشک تو چشم های ما هم جمع شد . بیا . بیا بیرون که دنیا بدون تو می گندد .
مارال :
چقدر دلتون پر بود .
ولی اون شب برای اولین بار بود که گریه نکردم شما هم خودتون رو کنترل کنید.
تازه می خواستم خبرتون رو بگیرم خوب شد اومید.

EDDY شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ http://eddycool.blogfa.com

سلااااااااااااااااام
اوه اوه عجب سوال عجیبی!!!
خب شاید اولش خوشحال بشم که ستارم داره میاد پیشم بعد که دیدم چه بلایی سرش اومده غصه میخورم...گریه هم میکنم بعد هم یه لبخند تلخ میزنم میگم شاید ازم جدا شده باشی ولی همیشه به یادتم!!! البته همه ی این چیزایی که گفنم فقط فرضیاتم بود!!!چون من هیچ وقت تو همچین موقعیتی نبودم...دلم هم نمیخواد تجربش کنم!!!
مرررررررررررررررررررررررررسی
موفق باشی

hossein شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام وبلاگ جالیبیه تبریک میگم. مطالبت که احساسی و قشنگه . ولی تو طراحی صفحات تنوع بیشتری خرج بده وبلاگت عالی بود موفق و پیروز باشی bye

شانس آوردی اونطوری که گفتی گریه نکردم

محمد رضا یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ب.ظ

یه ستاره دیگه انتخاب میکنم
ببخشید که زیاد احساساتی نیستم
شما هم خوب اینجا رو کردین پاتوغ وب گردی هاتون

مانلی :
جای شما خالی

ناشناس یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ب.ظ

حتی تصور همچین چیزی برام سخته. اشکام جاری میشه ولی از خدا میخوام که یا اونو بهم برسونه یا جون منو بگیره و منو به اون برسونه

آخی
ولی با مردن ستاره ها ستاره های دیگه به وجود می یان ولی اگه شما بمیرید چی میشه!

لیوزا پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ب.ظ http://narsisjon.blogfa.com

سلام
مرسی که سرزدی
چشم میگردم اگه چیزی پیدا کردم میزارم

پور طاهان دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ http://purtahan.tk

سلام

خیلی وقته مطلب نمیذاری
یکی هم که گذاشتی و پاک کردی
چی شد مطالبت پس؟

سیده زینب سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ http://dz.blogfa.com

هیچ چیز جر بهت! دوست ندارم بهش فکر کنم

EDDY سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ب.ظ http://eddycool.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااام
خبری ازت نیست؟!؟!؟!
آپ جدیدی...چیزی؟!؟!؟

پور طاهان پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ http://purtahan.tk

قالبت خیلی بهتر شده
تبریک میگم

شقایق چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ

مارااااال!
خیلی بده .خیلی بده!تا حالا بش توجه نکرده بودم.ولی حالا!تو این موقعیت...
فقط دعا میکنم واس هیچکس اتفاق نیافته.

احساس خیلی خوبی نیست اما چقدر شاهد انتخاب های بدتر ازین بودیم و اینقد ناراحت نشدیم . گاهی انتخاب ها نادرستی داشتیم اما از کنارشون گذشتیم ولی این ستاره شاید چون با احساس سروکار داره اینقدر ناراحت کنندس . احساسی که دلمون میخواد ادامه داشته باشه و همیشه هم درست باشه . که اکثر وقتا اینطور هم نیست.

مرال سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

اوووووووووووووووووووو
۸

اییییییییییییی مرال تویی داداش؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد