مانگ

به معنی ماه

مانگ

به معنی ماه

نگاه زنانه فروغ

و این منم
 
زنی تنها  

 در آستانه فصلی سرد
در ابتدای درک هستی آلوده زمین 
 

 و یأس ساده و غمناک آسمان
و ناتوانی این دستهای سیمانی
 

فروغ یک زن است که می خواهد بماند ، زن بماند  و عاشق  ...

هدیه ای از فرغ فرخ زاد در این عصر گرامی داشت روز زن برای زن های که احساس می کنند تنهایند و تنها .

                                       روز زن مبارک (در اهورامزدا از زنان به نیکی یاد می شود و هر روز را روز زن می دانند)

نظرات 2 + ارسال نظر
ebi جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ب.ظ http://sevn.blogfa.com/

مادری دارم آرام
بی پروا از سکوت آب ها
شوقش از برگ درختان افزون
نگاهش لطیف تر از انوار بهار
کلامش آفتاب ،صدایش باران
مادری دارم که خواندن نمی دانست
ولی درس زندگی آموخت
آموخت که چگونه گل را شاد کنم
عشق را بفهمم
دشت دل را خوشه خوشه پر کنم از گل شقایق
آموخت که چگونه دوست بدارم زندگی را
........................
سلام پست زیبای بود .....و روز زن تبریک می گم....

کرگدن عاشق جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.fonex.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری
من با اسم مانگ لینکت کردم
همین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد