مانگ

به معنی ماه

مانگ

به معنی ماه

من بی تو شرح بی پایانم

برای که بگویم شرح اشک هایم را  

وگفته های پر از سوز و نگاهم 

وچشمان نمناک دیدگانم را 

من شرح دیدگان گریانم   

من نگاه پر سوز وناله پریانم  

من کوه استوارم و تو دشتی در کنار دامانم  

من دریایم وتو رودی در پهلوانم 

من سروم وتو بوته ای نزد زانوانم 

من تشنه ام وتو سیرابی نزد نگاهانم 

من بی تو شرح بی پایانم  

 

  

می تونم شرط ببندم که این شعر رو هیچ جای دیگه ندیدید  

آخه این یکی از اشعار خالمه  

 

خوب حالا نظر بدید

نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ق.ظ http://baranweblog.blogfa.com

سلام
مرسی که اومدی پیشم
زیبا بود

خوده خودم جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ

نظر: بسیار به دل نشست...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد