مانگ

به معنی ماه

مانگ

به معنی ماه

باغ بی برگی

آسمانش را گرفته تنگ در آغوش

ابر ، با آن پوستین سرد نمناکش.

باغ بی برگی ،

روز و شب تنهاست ،با سکوت پاک غمناکش .

ساز او باران ، سرودش باد .

جامه اش شولای عریانی است0

ور جز اینش جامه یی باید ،

بافته بس شعله ی زرتار پودش باد .

گو بروید ، یا نروید ،

هر چه در هر جا که خواهد ، یا نمی خواهد .

باغبان و رهگذاری نیست .

باغ نومیدان ،

چشم در راه بهاری نیست .

گر ز چشمش پرتو گرمی نمی تابد ،

ور به رویش برگ لبخندی نمی روید ؛

باغ بی برگی که می گوید که زیبا نیست ؟

داستان از میوه های سر به گردونسای

اینک خفته در تابوت پست خاک می گوید .

باغ بی برگی

خنده اش خونی ست اشک آمیز .

جاودان بر اسب یال افشان زردش

می چمد در آن

پادشاه فصل ها ، پاییز . 

 -------------------------------

  • پینوشت:پاییز زندگی ما هم هر چند بی برگ اما پادشاه فصل هاست! اما خیلی زود اومده! 

نظرات 5 + ارسال نظر
شقایق چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ق.ظ

چندوقتی میشد نیومده بودم!
اینو تازه گذاشتی؟دوسش میدارم

منم دوسش دارم!

فائزه چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ

آره قشنگه مارال خوشمان آمد

چه عجب دوست ما هم از یک کار ما خوشش اومد!

فائزه جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:04 ب.ظ

قربوننت برم عزیزم من از کدوم کارت خوشم نیومد؟یادم نیاد
فک کککککککککککککککن

فک کن!!!!!!!!!!

محمد رضا سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ http://shabname-m.blogfa.com/

الان برای نوشتن شعر پاییز یه کم دیره بهتر بود زمستان رو می نوشتی که هوا بس نا جوان مردانه سرد است

یعنی میگید به زمستون زندگیمم رسیدم!
اما من امید دارم تازه تو پاییزم که بهارش میکنم!
زندگی دوستام هم بهاری!

فائزه سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ب.ظ

نخیر مارال زندگی من خزانیه من عاشقه پایییزم چه ربطی داره مگه خصوصیاتم پاییزیه

منم پاییزو بیشتر از همه ی ماها دوست دارم !
اما باز آرزو میکنم زندگیتون بهاری باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد