مانگ

به معنی ماه

مانگ

به معنی ماه

خنده

نمی دانم خوشی هایم چرا اینقدر کوتاه است

چرا هرگاه میخندم دلم ناگاه میگیرد؟


چرا وقتی پلنگ من هوای آسمان دارد

همیشه ابر می آید.همیشه ماه میگیرد؟




                                                                                             محمدرضا طاهری





نظرات 8 + ارسال نظر
مانلی یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ب.ظ http://mang.blogsky.com/

اینجا که ما هستیم کوچیکه . و گرنه هم دل شما و هم آسمون خیلی بزرگه . که تو ابری ترین هوا هم جایی برای پرواز داره .
بیا ره توشعه برداریم
قدم در راه بی بازگشت بگذاریم
ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگست ...

آره همیشه ابر میاد .اما آسمون خیلی بزرگه باید بریم جایی که ابری نباشه.


خیلی امید بخش بود.

شقایق دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ

مارال !تو مد رو نمیکردی!
هوممم!مثل دیروز من!۳ ماه پاییز بارون نیومد دیروز که من ... بارونی شد.
اقبال!!!!!

چیو رو نمی کردم؟

مصطفی دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ http://www.farahabad.tk

فکر کنی متوجه میشی

به نظر شما چرا؟

شقایق سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ب.ظ


بابا ابیاتتو میگم!
شیمی زیاد خوندی داری مشنگ میزنی...
تا فردا بای

اگه بدونی چقدر شیمی خوندم

فائزه چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ب.ظ

بدون من باهم میحرفید ددشاه خیلی شاکیه از شقا عزیییییییییییییییییز دلم
من عاشقه بارونم خوب شد رو کدی

شقایق یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ق.ظ

مارال قاطی کردم
عجب زبان بیگانه ایه!هیچی ازش نمیفهمم
هیه!آخه یکی نیس بگه وقتی بچه سال سوم به ه دو چشم میگه ه دو دندونه و به ث میگه صاد ثریا واس چی عربی بهشون یاد میدن!زبون خودمونو نمدونیم هنوز.......
بیخی تو درستو بخون پسریم.اینا رو واس اطلاعات عمومیت گفتم.آورین فعلا

اول پدری بگو ببینم ساعت ۱۲ شب تو اینترنت چیکار میکنی...
غیرتم اوت کرد!!!!!!!!!!!!!!



حالا نمی دونم چرا هیچی نمی فهمم حالا چی میشد این ۳ درسم نبود؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ب.ظ

پدددددررررییییییییی جونم خودم فهمیییییدم همه ی حرفت برمیگششششت به سوتی های من
حالا جلو استاد ادب آبرومو میبری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حیف که خودم حالم بده دارم میمیرم واگرنه خودکشی میکردم

فائزه چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:44 ب.ظ

نمیرئنم چرا تو نظرای قبلی یادم رف اسممو بزارم فک کنم واسه مریضییییمه که دارم میمیرم
دعا کنید خوب شم

۱۰۰ بار گفتم اون قرص لاغری رو نخور !

به من گوش نمی دی که!

خیر سرمون دانش آموز تجربی هستیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد